23.10.25

Pievienošanas datums: 23.10.25

Jautājumi par žalūziju garantijām

Ievads

Garantija ir svarīgs aspekts, pērkot žalūzijas. Zināšanas par to, kas tiek segts, kā iesniegt prasību un kuri dokumenti ir jāglabā, palīdzēs izvairīties no strīdiem un ātrāk atrisināt problēmas.

Kas parasti ietilpst garantijā

  • Garantijas termiņš: atšķiras atkarībā no ražotāja — parasti 1–5 gadi. Motorizētām sistēmām motors bieži tiek nodrošināts ar atsevišķu garantiju.
  • Defektu segums: ražošanas defekti, mezglu darbības traucējumi, materiālu un pārklājumu nepilnības.
  • Remonts vai detaļu nomaiņa: daudzā ražotāji nodrošina remontu vai detaļu nomaiņu garantijas laikā.

Piezīme: komerciālā garantija atšķiras no patērētāju tiesībām saskaņā ar ES likumiem, kam ir savi termiņi un noteikumi.


Uz ko pievērst uzmanību pirms pirkuma

1. Žalūziju tips un garantijas specifika

  • Rullo žalūzijas: audums, rullēšanas mehānisms, kasete — katram var būt savi noteikumi.
  • Horizontālās (venečiankās) žalūzijas: lameles, auklas, pacelšanas mehānisms.
  • Romas un auduma žalūzijas: garantija attiecas uz audumu, šuvēm un savilkšanas mehānismu.
  • Motorizētās žalūzijas: motors un elektronika parasti ar atsevišķu garantiju.

2. Kurš veic uzstādīšanu?

  • Uzstādīšana pie pilnvarota servisa parasti ir garantijas servisa nosacījums.
  • Pašuzstādīšana vai trešās puses uzstādīšana var anulēt garantiju uz mehānismiem.

3. Dokumenti un termiņi

  • Saglabājiet kvīti, līgumu, garantijas kartīti un pieņemšanas aktu.
  • Prasījumam sagatavojiet foto/video ar defektu un aprakstu par lietošanu.

Biežākie izņēmumi no garantijas

  • Mehāniski bojājumi, ko radījusi neuzmanība vai ārēji faktori.
  • Dabisks nolietojums (piem., auduma izbalēšana ilgstošas saules iedarbības rezultātā).
  • Bojājumi, ko izraisījusi nepareiza lietošana (auklu pārduršana, mitruma iekļūšana utt.).
  • Bojājumi pēc neatļauta remonta vai modifikācijas.

Kā iesniegt garantijas prasību

  1. Sazinieties ar pārdevēju vai servisa nodaļu un aprakstiet problēmu.
  2. Pievienojiet foto/video, pasūtījuma numuru un pirkuma datumu.
  3. Bieži tiek nosūtīts tehniskā pārbaudei; pārbaude var būt bez maksas garantijas ietvaros.
  4. Pēc defekta apstiprināšanas tiek piedāvāts remonts, detaļas nomaiņa vai atmaksa, atkarībā no politikas.

Izskatīšanas termiņi

  • Termiņi var būt no dažām dienām līdz 30 kalendāra dienām. Motorizētām sistēmām termiņi var būt garāki rezerves daļu piegādes dēļ.

Padomi žalūziju kalpošanas pagarināšanai

  • Regulāri tīriet lameles un mehānismus ar mīkstu drānu vai putekļu sūcēju uz zema jaudas režīma.
  • Izvairieties no mitruma iedarbības uz mehānismiem un audumiem.
  • Nekāpjiet strauji aiz auklām un nepārslogojiet sistēmu.
  • Pārbaudiet stiprinājumus un auklu spriedzi reizi sešos mēnešos.

Bieži uzdotie jautājumi (FAQ)

Cik ilgi der garantija un vai to var pagarināt?

Garantijas parasti svārstās no 1 līdz 5 gadiem. Daži ražotāji piedāvā maksas pagarināšanu vai apkalpošanas komplektus — noskaidrojiet pirms pirkuma.

Vai garantija sedz izbalēšanu no saules?

Izbalēšana parasti tiek uzskatīta par dabisku nolietojumu un var netikt segta. Dažiem audumiem ir atsevišķas UV noturības garantijas, kas norādītas produktā.

Ko darīt, ja žalūzijas tika bojātas piegādes laikā?

Fiksējiet defektu, saglabājiet iepakojumu un nekavējoties sazinieties ar pārdevēju. Foto paātrina kompensācijas vai nomaiņas procesu.

Vai garantiju var nodot nākamajam īpašniekam?

Pārmantojamība atkarīga no ražotāja. Dažas garantijas ir pārreģistrējamas, citas — tikai oriģinālajam pircējam.

Motorizētu žalūziju garantija

Motoriem un elektronikai parasti ir atsevišķi noteikumi. Bieži nepieciešama diagnostika pilnvarotā servisa centrā.


Noslēgums

Skaidras garantijas nosacījumu zināšanas ļauj droši iegādāties žalūzijas un aizsargāt savas tiesības. Pirms pirkuma noskaidrojiet visus nosacījumus, glabājiet dokumentus un ievērojiet ekspluatācijas ieteikumus — tas samazinās riskus un pagarinās produktu kalpošanas laiku.

  • Saglabājiet pirkuma dokumentus un garantijas kartīti.
  • Fotografējiet defektus pie saņemšanas.
  • Pārbaudiet motoru un auduma atsevišķās garantijas.
  • Sazinieties ar servisu, ja rodas jautājumi.

DK-Logi bloga tēmas un kategorijas

Noderīgi raksti par PVC logiem, žalūzijām un praktiski padomi jūsu mājai.

PVC logi

Viss par PVC logu izvēli, uzstādīšanu un kopšanu.

Žalūzijas un aksesuāri

Padomi žalūziju, aizkaru un logu aksesuāru izvēlei.

Padomi un atbildes

Atbildes uz populāriem jautājumiem un praktiski ieteikumi.

APRĒĶINĀSIM JŪSU LOGU IZMAKSAS!

Atstājiet pieteikumu, un mēs ar jums sazināsimies, lai veiktu bezmaksas mērījumu un sagatavotu pilnu izmaksu aprēķinu.

Jūsu vārds
Jūsu tālruņa numurs *
Jūsu e-pasts
Fails
Izvēlieties failu
Komentārs (piemēram: logu izmēri, skaits, interesējošie profili)

2025 © Visas tiesības ir aizsargātas